Saturday, December 31, 2011

HAPPY NEW YEARS ! 2012

ASSALAMUALAIKUM TO :
  • MY FOLLOWER
  • FACEBOOKER
  • FUCKER
Hapy New Years semua...aku harap pada tahun baru nie sama2lah kita berazam yang baik untuk diri kita dan orang lain,mybe sedihkan sebab kita terpaksa tinggal kenangan kita yang hapy and hapenning kat belakang.. tapi hidup mesti diteruskan jugak kan ? so chill dude ! tahun baru nie aku rasa hapy plus syok jugak lah sebab dapat sambut dengan kawan2 aku dekat KOLOMPOQ..kiteorang celeb dekat CURVE and ICITY wah kemas eh aku macam Town gila sedangkan TELOK ja..HAHA.. azam aku tahun baru nie nak ada perubahan dalam diri aku and aku dapat membanggakan ibubapa aku dengan mendapat keputusan SPM yang baikk..I HOPE SO ! please Ya Allah kau tolonglah hamba mu nie ! satu lagi azam aku kau bukakanlah pintu hati kawan2ku supaya mereka menerima aku seadanya....oke aku pun dah tak taw nak tulis apa dah sekarang sebab pala aku pun dah bengong ! HAHA so takat nie jala kemerapuan aku...byebye ! <3 SELAMAT TAHUN BARU !

No comments:

Post a Comment