Thursday, March 8, 2012

MEREKA AND THANKYOU IQBAL

ROASTER
heyy ! qindu aku dak ?? mesti qindu kan sebab lama aku tak update blog..bukan apa aku busy dgn qeja sekaqang neyy..haqi neyy ja tak busy sebab tak sehat, ! HAHA... sekaqang aku nak update pasai lepak KING aku dgn kawan aku.. tuh nampak picture kat atas tuh, HAHA mkn di belanja sepenuhnya..SUKA ! ! thanks to IQBAL sebab belanja kami noh,kawan terbaik lahh ! mai belanja baru kawan  terbaik ! HAHA... btw hang mmg terbaik pun qembong ! bilabila hang belanja lai noh :)

HAHA ! time neyy tgh caqi restoran paling mahai untuk di mkn  dan yang di belanja oleh IQBAL.. suka sangat time neyy ! i feel like in HEAVEN with my friends <3

perhh jeneh tak qeti kenyang punya manusia HAHA...everyday hangout dengan depa mesti ada time for COOLBLOG ! :) sedap hingga menjilat ibu kaki ! yummy yummy, yang baju biqu tuh nyawa my sista ANYSS NADIA ! nama jantan tuh DANIAL ZAKARIA.. HAHA.. ya hampa betoi dya exboyfriend aku ! ada aku kesah ! :) hehehe

* THIS MEAN WAR *
bila hangout ja movie mesti tgk ! tak dak benda lain dah nak buad selain movie 24-7 ! time tuh cari jgk nak tgk movie apa before balik baling.. last sekali kami deside tgk THIS MEAN WAR yg dekat bawah tuh ada lambang 18 ke atas ! HAHA ! bodoh betoi lahhh plus gatai ! hee^^  tiket movie aku NAZA belanja ! HAHA qeja pau oqang ja aku neyy....btw thanks NAZA.. <3

OmaiZARRA ! terkejut sesaat ...................... HAHA ! oke sebanaqnya tak terkejut mana pun biasa lahh adam kan GAY terhangat so biasa lahh tuh nak buad seksi sat ! nak tunjut badan dada bidang dya tuh, kahkahakah....lawak lahh hang adam,mcm bangang ja mu neyy ! tah papa ja hang neyy..

malam hangout pulak lagi ! perhh hari kawankawan betoi lahh kami neyy.. HAHA kami lepak dekat R&R mana tah ! gempak gk lahh tempat neyy, syok bila lepak malam-2..rasaa nyaman ja..aku,naza dgn iqbal tgh cari tempat duduk yg molek sikit untuk kami duduk minum lepak-2 sambil bershishaling..perkara wajib bag kami ! HAHAH....jalan tak tgk belakang dah,sapa lah yang snap pic buqok neyy....

tuhh dya baq hang NAZA ! shisha pun sempat bergaya tak dak dah ! HAHA...sempoi noh pose hang ! shisha paling banyak mangkuk neyy lahh. isap sampai tak ingat oqang lain hat duk kempunan dah ! huhu....tapi asap naza tak byk sbb dya baru lepas g melepaskan something that why dya penat nak sedut ! HAHA.... naza naza !

 HAHA ! oke kami gila..ngaku jalah kan ! aku dgn naza suka tangkap picture merapu mcm neyy..mulut itik lahh, mata juling lahh, idung kembang lahh...ishishish mcm2 lahh kami buad ! sebab kami suka bg oqang gelak sebab tuh lahh peranan kami sebagai kwn ! wanna make all ours friends happy with us ! that ours mission kan naza ! nuuu ayat aku tak bole belah langsung ! HAHA ! bole taqa tuh ?? <3

I HAVE A GREAT TIME WITH THEM ! THANKYOU GUYS FOR UR TIME TO HANGOUT WITH ANNOYING GIRL LIKE ME ! haha...SAYANG HAMPA <3 <3







No comments:

Post a Comment