Thursday, April 5, 2012

BIG FAMILY DINNER

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatu ! ehemm ehemm panjang bebenor eh salam aku kali neyy... HEHE ! tudiaa eh jadi apa dah blog aku neyy, lama sangat tak update status sampai lupa nak guna macam mana dahh.. HAHA suka buad teqok lahh aku neyy ! mcm mintak kaki ja ! eh eh termerapu pulak aku neyy, sebenaqnya nak update status hat syok baq hang ! tuhh tuhh tuhh kat bawah,perhhh syok SEAFOOD time !


Waaaaa best maaa ! first of all i want to say thankyou to DR ANWAR SAMHARI ARSAD sebab belanja kami dinner ! have a great time together..anyway almost 1 month i did not see mya parent, OMG qindu baq hang ! so that night is a meeting between me and my parent, perhh so sweet ! mcm gula-2 kapaih ! syok sangat dapat dinner sekali ramai-2, jarang-2 sekali jgk nak dapat menikmati hari-2 mcm neyy ! yeahh im telling the truth lahh :) hampa semua mesti nak tgk kan apalahh menu kami kan , HAHA haruslahh kan hampa terpikiaq sebab tgk saja pundah meleleh ayaq liyuq ! tuh tuh aku nampak,pi pi lap cepat ! HAHA..... oke kat bawah ney senarai lauk-2 yang kami mkn..

*ikan siakap masak merah
*sotong goreng tepung
*siput sedut masak kuning(tak tau nama apa) hehe
*lala masak lada
*ikan pari bakaq
*ikan siakap bakaq
*siput terbang(tak tau apa punya nama lahh)

nak haii ! neyy lah menu kami untuk 3hidang ! HAHA bayang lah sendiri byk ka tidak ! HAHA... 3 meja tak cukup baq hang kena 4 jgk lahh meja ! tak ka gila dinner mcm nak mentah kedarah lagi, HAHA.... that why i call that night is my special night with my family !  they complement my life ! thanks to ALLAH ! btw aku kenyang gila doe mkn, sampai perut aku buncit kalah perempuan pregnant baq hang ! HAHA lawak gilahh lahh...oke lahh sakit pulak kepala aku duk pikiaq byk sgt pasai nak tulis nehh ! hehe baca-2 jgk jgn lupa follow oke ? babai nohh !

No comments:

Post a Comment